Piątki z Yankee Candle #10 czyli Pink Hibiscus!

piątek, 30 stycznia 2015

Cześć,
Dzisiaj piątek więc pora na kolejną woskową recenzję. Wosk, o którym chce Wam dzisiaj napisać zauroczył mnie jak do tej pory najbardziej. Jego zapach jest po prostu cudowny!

Pink Hibiscus!


Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: kwitnący hibiskus.


Nie będę ukrywać, ale nigdy nie spotkałam się z kwiatem hibiskusa, byłam więc bardzo ciekawa jak ten zapach się u mnie spisze. Już w opakowaniu woń jest bardzo intensywna, świeża a zarazem słodka. Po rozpaleniu mam wrażenie, że pokój wypełnia aromat świeżo ściętych róż. Woń jest mocna, ale bardzo przyjemna. To taki kwiatowy zapach, który się nie nudzi i nie powoduje bólu głowy.


W cenie 7zł możecie go nabyć tutaj.


Addicted to cosmetics

15 komentarzy:

  1. Też mam wrażenie że pachnie różami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten zapach, jest taki kwiatowo-owocowy, nie lubię ani zapachów typowo kwiatowych - potrafią zmęczyć, za to same owoce są nudne i często mdłe, a PH to takie rześkie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo się spodobał. Dobrze go podsumowałaś :)

      Usuń
  3. Jestem pewna, że by mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba też, chociaż też nie mam pojęcia jak pachnie hibiskus.

      Usuń
    2. Ja też nie miałam, a okazał się strzałem w dziesiątkę :)

      Usuń
  4. chyba go mam, muszę poszukać i odpalić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę pięknie pachnącego piątku;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach tych kwiatów, więc wosk jak najbardziej dla mnie. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi pięknie pachnieć, ciekawa jestem. :-)

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)