Piątki z Yankee Candle #9 czyli Baby Powder!

piątek, 23 stycznia 2015

Cześć,
Jak się macie? :) Ładną mamy wiosnę tej zimy.

Przygotowałam dla Was kolejny post z piątkowej serii. Zostały mi do zrealizowania jeszcze trzy posty o tej tematyce. Dziś pora na dziewiątą recenzję.

 Baby Powder!


Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: puder dla niemowląt.


Ostatnio pisałam Wam o zapachu, który zdecydowanie nie wpisał się w moje gusta. Z tym na szczęście tak nie jest. Baby Powder pachnie rewelacyjnie! Jest to niezwykle świeża a zarazem delikatna woń. Po rozpaleniu go w kominku (nie polecam jednak dawać go zbyt dużo bo wtedy aromat jest zbyt nachalny) w całym pokoju roznoszą się niezwykle subtelne nuty proszku dziecięcego. Byłam do niego dosyć sceptycznie nastawiona a spodobał mi się bardzo. Jest nieziemski :)



Jeśli macie na niego ochotę- 7zł tutaj.

Inne recenzje: 


Addicted to cosmetics

16 komentarzy:

  1. No to bardzo jestem ciekawa jak pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Yankee Candle są rewelacyjne mam przyjemność kupować je stacjonarnie, ale zapachy są wprost rewelacyjne. Tego zapachu nie miałam, ale szczerze to chyba bym nie zaryzykowała. :) Dobrego piątku.

    OdpowiedzUsuń
  3. o zapachu pudru dla niemowląt? *o*
    To musi pachnąć niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim, ale w sumie nie przekonuje nie do końca po opisie. Ale może spodobałby mi się jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm no ciekawe czy by mi się spodobał ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie on akurat nie pociąga, przypomina mi... przewijanie niemowlaków. Ale uwielbiają go koleżanki, które nie mają takich "doświadczeń" ;-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm chyba go mam, ale również się obawiam zapachu, chyba dam mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z moich pierwszych i ulubionych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy mnie by się spodobał, ale może... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nadal nie woskowam. Leon ma doła bo prawka nie zdał..

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie niestety nie ma nic wspólnego z pudrem. Czuję w nim delikatną różę

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy zapach. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)