Piątki z Yankee Candle #3 czyli Champaca Blossom!

piątek, 14 listopada 2014

Cześć,
Ostatnio mało tutaj postów z mojej piątkowej serii. Miałam małe zawirowanie w życiu, choroba mnie wykończyła... na szczęście dziś jestem już zdrowa i mam dla Was kolejny post.

Champaca Blossom!


Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: kwiaty magnolii champaca.

Dziś pora na zapach, który zdecydowanie nie przypadł mi do gustu. Mimo tego, że woń jest kwiatowa, może się wydawać- elegancka... jakoś mi się nie podoba, może dlatego, że nie jest zbyt intensywna.


Miałyście ten wosk? 


http://www.mikolaj.goodies.pl/


Kartka, długopis... ewentualnie klawiatura i word... piszemy! :)

Addicted to cometics

18 komentarzy:

  1. Miałam go i mi akurat zapach odpowiadał, ale wiadomo jednemu podejdzie drugiemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ten zapach mnie nie zauroczył :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam go, ale nie lubię mocnych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam swoje zgłoszenie na konkurs, ale mam raczej marne szanse :D A marzą mi się te słoje :<
    Mi tam Champaca Blossom się podobała! Chociaż z tej kolekcji najbardziej przypadł mi do gustu Pink Hibiscus, mam go nawet w dużej świecy :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam .. ale jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale mam ochotę poznać :) Takie niezbyt intensywne zapachy są idealne do sypialni na wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję Cię;). A wosk śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich ulubionych, szkoda, że Ci się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  9. :( a ja wciąż nie wiem na jaki się zdecydować na pierwszy rzut? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam, ale za to ja bym chętnie go spróbowała z racji, ze ostatnio z kwiatami sie polubiłam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. to mój nr jeden z ulubionych zapachów wosków, jest super

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję choroby, wiem co to znaczy bo sama borykam się już kilka tyg. z przeziębieniem.
    Zapachu tego nie miałam, a list postaram się wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tego wosku, ale w sumie lubię takie mniej intensywne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jeszcze nigdy nie miałam tych wosków ale jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego wosku i udział w konkursie już wzięłam. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy zapach, musze zrobić kolejne zapasy

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)