Piątki z Yankee Candle #8 czyli Clean Cotton!

piątek, 16 stycznia 2015

Cześć,
Pora na kolejny post z woskowej serii, swoją drogą to już ósmy prezentowany na moim blogu.

Clean Cotton!


Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeże pranie, kwiaty oraz cytryna.

Jeżeli lubicie zapach proszku do prania- ten wosk zdecydowanie porwie Wasze nosy. Ja niestety, albo i stety nigdy nie byłam zwolenniczką takich zapachów dlatego też wosk mi się nie spodobał... roznosi się po całym pomieszczeniu, wypełnia je naprawdę świeżym aromatem, którego nie jestem w stanie znieść :(


7zł- tutaj.


Addicted to cosmetics


13 komentarzy:

  1. niestety, chyba jednak zapach nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja go uwielbiam - mam wrażenie że w moim domu panuje idealny porządek :) świeżość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapach proszku, ale ten jest dla mnie za ostry, zbyt świdrujący w nosie. Fluffy towels jest delikatniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach proszku do prania lubie ale tylko podczas prania:-)
    Raczej więc bym się na niego nie zdecydowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. sama nie wiem czy podobałby mi się, ale jakoś strasznie nawet po samej nazwie nie kusi.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powieszę pranie w pokoju i mam prawie za darmo taki zapach :D to podziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach proszku do prania to zapach nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. proszek do prania? to ja podziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię zapach proszku i prania - bardzo lubię odświeżacze zapachów w takim wydaniu:0 ten wosk mam, ale nie miałam okazji go jeszcze zapalać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi ten zapach, jak i większość tych świeżych z Yankee się nie podoba. Wolę gdy w pokoju pachnie mi czymś owocowym, a nie proszkiem do prania :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapach proszku do prania, więc wosk jak najbardziej dla mnie. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)