Piątki z Yankee Candle #2 czyli Rainwashed Berry!

piątek, 24 października 2014

Cześć,
Dziś mam dla Was kolejny post z serii: Piątki z Yankee Candle.

Rainwashed Berry


Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Simply Home. Wyczuwalne aromaty: leśne jagody.


Jagody leśne? Na pewno wiecie, że to jeden z moich ulubionych zapachów w kosmetykach więc gdy tylko się zorientowałam, że mam w swojej kolekcji wosk o takim zapachu- wzięłam się za jego palenie :) Spodobał mi się o wiele bardziej niż jego poprzednik. Aromat jest bardzo intensywny, zapach jagód leśnych unosi się po całym domu. Woń jest nieco kwaśna, ale bardzo przyjemna.


Miałyście ten wosk? Spodobał Wam się jego zapach?

Dostępny TUTAJ. 

INNE RECENZJE:

Addicted to cosmetics

22 komentarze:

  1. Uwielbiam woski ;3
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że polubiłabym ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kwaskowate zapachy, więc na pewno go powącham w czasie woskowych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. leśne jagody z pewnością idealne na jesienne wieczory

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach musi być całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam i... szybko się skończył bo bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam go, ale wiadomo że u mnie na pewno kiedyś zagości : p

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach jagod lesnych, wiec jesli mialabym sie wreszcie slusic na jakis YC, mysle, ze ten zakupilabym jako pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Planuje niedługo zakupić. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam ale zapach jagód uwielbiam ,tak jaj same jagody:-)
    Myślę że by mi sie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zapach nieźle daje czadu :) ogólnie ta seria moim zdaniem jest jakoś bardziej intensywna i woski dłużej pachną :) Od dawno o yankee candle nie pisałam, czas to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapach zniewalający ! potwierdzam !

    OdpowiedzUsuń
  13. zapach zniewaljący ! potwierdzam !

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)