Piątki z Yankee Candle #6 czyli Simply Cinnamon!

piątek, 26 grudnia 2014

Cześć,
Dziś piątek! Brzuszki pełne? Ja się przejadłam... znowu :) Mam nadzieję, że spędziłyście święta w miłej atmosferze a od stycznia... będzie co zrzucać, ale dziś nie o tym... Czas na kolejny piątek z Yankee Candle, już szósty!

Simply Cinnamon!


Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Simply Home. Wyczuwalne aromaty: cynamon.

Lubicie cynamon? Ja bardzo! Dlatego, byłam zadowolona z możliwości wypróbowania tego wosku. Tak jak się spodziewałam- woń jest bardzo intensywna, oczywiście cynamonowa. Na szczęście jest to zapach, który się nie nudzi. Idealnie wpasował się w świąteczną atmosferę i umilał wieczory... Obawiałam się, że może po nim boleć głowa, na szczęscie moje obawy były bezpodstawne.


7zł- TUTAJ.

Znacie ten zapach? Lubicie cynamon? :)

Addicted to cosmetics

29 komentarzy:

  1. Mam go i bardzo lubię zapach cynamonu ;) idealnie świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam ten zapach więc wosk bardzo mi się spodobał :)

      Usuń
  2. Jakoś nie specjalnie lubię zapach cynamonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi piątkami z YC, ja wcześniej nie mialam dostępu a jakoś bałam się zamówić, że zamówione zapachy mi nie przypadną do gustu :)
    Dostałam ostatnio paczkę od koleżanki z kawalkami wosków i dostałam 3 woski od chlopaka i już wiem, że nie będę mogła bez nich już żyć! Tylko jeden zapach nie przypadł mi do gustu..
    Cynamonowego nie mam ale domyślam się, że pięknie pachnie, też lubię cynamon.
    Ja dziś palę "season of peace" piękny mroźny zapach w sam raz na pogodę za oknem bo spadł dziś śnieg! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Moja pierwsza przygoda z YC była średnio udana bo wybrałam dla siebie zapachy, które totalnie nie trafiły w mój gust. Przy okazji tej przesyłki było i kilka pięknych i kilka słabych zapachów. No cóż, nie można mieć wszystkiego ;)
      Ja aktualnie palę Pink Hibiscus i stwierdzam, że to najlepszy zapach z wszystkich dotychczasowych :)
      Śnieg mam od dawna :))

      Usuń
  4. Ooo pewnie bardzo bym go polubiła, bo uwielbiam zapach cynamonu.❄

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza myśl po zobaczeniu wpisu ale to dziś piątek!? :D
    a wosku nie miałam i nie wiem czy by mi się spodobał bo te zimowe zapachy różnie podchodzą mi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wczułam, że wczoraj był piątek... raczej sobota ;)
      Spróbuj a nie gadaj, TY :P :*

      Usuń
  6. mmm cynamon :o) idealny w świąteczny wieczór :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten wosk, bo jestem fanką cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jeden cynamonowy wosk, ale jeszcze nie odpalałam - boję się jego mocy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wąchałabym;). Obserwuję Cię;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm musi pachnieć przepięknie, koniecznie muszę sobie taki zakupić.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety - nie przepadam za cynamonem ;/



    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio coraz bardziej lubię się z cynamonem, ale jednak taki w czystej postaci pewnie szybko by mnie męczył :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam cynamon, ale tego zapachu nie znam. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach cynamonu i ogólnie sam cynamon bardzo lubię. Tego wosku jeszcze nie miałam. Osobiście wolę świece ale taki wosk na "sprawdzenie" zapachu to świetny pomysł więc od czasu do czasu kupuję sobie małego tarcika:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię zapach cynamonu, ale zbyt intensywny bardzo mnie męczy, dlatego wosk raczej by się nie sprawdził. Chociaż jeśli daje podobną intensywność woni jak tealighty czy świece, to byłby świetny :)

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)