Żel do mycia ciała róża i jaśmin- Anatomicals

wtorek, 24 marca 2015

Cześć,
Miałyście okazję już poznać ofertę marki ANATOMICALS? Ja poznaję ich produkty od sierpnia ubiegłego roku. Jedne są lepsze, inne gorsze. Zbiór wszystkich recenzji, kosmetyków tej firmy, które opublikowałam na łamach tego bloga znajdziecie w tej zakładce. Zerknijcie, może akurat traficie na opinię o kosmetyku, który Was intryguje a nie jesteście pewne czy się na niego zdecydować. Jeśli macie takie wątpliwości dotyczące żelu do mycia ciała o zapachu róży i jaśminu to dziś postaram się je rozwiać.

Żel do mycia ciała róża i jaśmin- Anatomicals


Od producenta: OK! Twój facet znowu nie opuścił deski sedesowej. Świetnie! Porozrzucał na podłodze swoje skarpetki i mokre ręczniki! Dlaczego nie może po prostu wrzucić brudnych rzeczy do kosza na pranie?! Rewelacja! Znowu wyciskał pastę do zębów od złej strony i nie postawił jej na zakrętce! Spokojnie. Może nie wszystko idzie zawsze po twojej myśli, ale jest ŚWIETNIE, bo w każdej chwili możesz wskoczyć pod prysznic i upajać się kwiatowym aromatem naszego żelu pod prysznic. To koniec! Bałwan zużył całą butelkę. Do ostatniej kropli!

Relaksujące ekstrakty zapachowe z róży i jaśminu przeniosą Cię pod prysznicem do cudownego ogrodu, gdzie znajdziesz chwilę odpoczynku po męczącym dniu. Skład pozbawiony  dwuetanoloaminy, parabenów  zatroszczy się o Twoją delikatną skórę pozostawiając ją miękką, gładką i nawilżoną.

Opakowanie: Plastikowa, 250ml tubka.
Konsystencja: Galaretowata.
Zapach: Różany.
Cena/dostępność: 15zł za opakowanie, do kupienia TUTAJ. 
Moja opinia: Ten żel mieści się w plastikowej butelce o pojemności 250ml. Jest ona przeźroczysta, rzuca się w oczy... ładnie wygląda na półce w łazience ;) Z tyłu opakowania znajdziemy informacje takie jak sposób użycia czy skład produktu. Butelka jest dobrze zrobiona, nie ma problemu z wydobyciem żelu do końca. Zatrzask jest strzelny, łatwo otwiera się go mokrymi dłońmi, ale nie wylewa produktu. 


Konsystencja ma różowy kolorek, swoim stanem skupienia przypomina galaretkę- do umycia całego ciała trzeba jej zużyć całkiem sporo więc wpływa to na niską wydajność tego kosmetyku. Zapach mnie nie porwał. Woń jest kwiatowa a dominuje w nich aromat róż. Nigdy nie byłam zwolenniczką tego zapachu, a w tym produkcie jest on tak intensywny, że czasem ciężko mi się go używało. Z tego powodu około połowę opakowania oddałam swojej koleżance, która bardzo lubi taki aromaty a zapachem tego produktu była po prostu wniebowzięta. Mimo tego, że z tym żelem nie da się wytworzyć zbyt dużej ilości piany- mycie było przyjemne. Kosmetyk dobrze oczyszcza i odświeża skórę a przy tym otula ją różanym zapachem, który jak mniemam znajdzie wiele zwolenniczek :)


Lubicie różane aromaty?

Addicted to cosmetics

13 komentarzy:

  1. jak jest w nazwie jaśmin to mnie zawsze skusi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic od nich nie miałam jeszcze, ale ciekawią mnie te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię różany zapach, byleby nie za czesto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oho, coś dla mnie! Już wyobrażam sobie ten zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach nie dla mnie, nie przepadam za różanym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nam tego żelu, ale zapach róż uwielbiam, wiec może się kiedyś skuszę. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  7. W tych kosmetykach najbardziej podobają mi się opakowania, bo jak dokładniej przyjrzałam się składam, to uznałam że to nic ciekawego :) Nie wiem czy ten żel by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oPAKOWANIE GENIALNE :D HAHAH

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)