Satynowy lakier do paznokci 3- Wibo

niedziela, 15 marca 2015

Cześć,
Na samą myśl, że kiedyś moje paznokcie było poobgryzane i brzydkie przechodzą mnie ciarki. Wrrr! Jak ja mogłam robić im taką krzywdę? Na szczęście w nieszczęściu, szybko porzuciłam złe ideały i od prawie dwóch lat moje paznokcie są ładne. Czasem... jak to każdy- mają gorsze okresy: łamią się, rozdwajają, ale  co mnie bardzo cieszy- zawsze wychodzą na prostą ;) Początkiem marca, dorwałam w Rossmanie, jeden lakier z nowej seri Wibo, o którym chce Wam dzisiaj napisać.

Strukturalny lakier do paznokci imitujący satynę 3- Wibo, WOW Glamour Satin


Ten lakier mieści się w standardowej buteleczce, ma 8.5ml pojemności i jest zaopatrzona w wygodny pędzelek. Kosztuje niecałe 7zł.


Jestem nim najzwyczajniej w świecie oczarowana. Już dawno nie miałam tak pięknego lakieru. Malowanie nie sprawiło mi większych problemów- pędzelek dobrze rozprowadza emalię po płytce. Schnie w tempie ekspresowym.


Na paznokciach mam nałożone dwie, cienkie warstwy. W fioletowej emalii mieszczą się małe różowe drobinki, które właśnie idealnie widać na zdjęciu zrobionym przy użyciu lampy błyskowej. 


Na paznokciach bez większych uszczerbków, wytrzymuje około 3dni, potem ścierają się końcówki, ale bardzo szybko można to poprawić i nadal cieszyć się pięknymi paznokciami.

Podoba Wam się?

Addicted to cosmetics

24 komentarze:

  1. Masz piękne paznokcie a kolorek super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za satynowymi lakierami :) ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje paznokcie ostatnio się połamaly i rozdwoily :( śliczne masz:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie i kolor też ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek świetny, ale osobiście nie przepadam za takim wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne paznokcie i kolorek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mój kolorek ale shimmer mi się bardzo podoba w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny kolorek tego lakieru, choć na swoich paznokciach nie czułabym się z nim dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jakieś dwa lakiery z tej serii i mnie za to one w ogole do siebie nie przekonały....

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie kolorki :) Ślicznie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie kolory. Bardzo ładnie wyglądają na paznokciach, niezależnie od ich długości czy kształtu.

    BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam fioletowy z tej serii jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolorek. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolorek:) śliczne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)