Żel do mycia ciała mango i papaja- Anatomicals

sobota, 31 stycznia 2015


Cześć,
Odkąd zostałam ambasadorką marki Anatomicals, ich kosmetyki bardzo często towarzyszą mi w łazience. Przetestowałam już dużo produktów, a nadal wiele czeka na wypróbowanie. Zbiór wszystkich recenzji możecie znaleźć w zakładce ANATOMICALS. Są uporządkowane więc łatwo dostrzec to czego się szuka. Dziś będzie o produkcie, który dobił dna w styczniu.

Żel do mycia ciała mango i papaja- Anatomicals


Od producenta: Kierowcy, który przejeżdżając obok Ciebie z premedytacją celuje w kałużę, drągalowi siedzącemu przed Tobą na sali kinowej (w cylindrze!), ekspedientce w pralni chemicznej, przez którą twoje ciuchy wyglądają gorzej niż zanim w ogóle oddałaś je do czyszczenia, doprowadzającemu Cię do szału głosikowi z infolinii, który przekonuje: „krzykiem pani kochana to my się nie dogadamy” – wszystkim typkom tego pokroju powiedz, żeby SPŁY-WA-LI! A sama odpłyń, rozkoszując się relaksującym <span>owocowym koktajlem…pod prysznicem (dodatkowo zużytą butelką możesz palnąć osobnika szczególnie Cie irytującego w łeb).


Dzięki bogatym egzotycznym ekstraktom z <span>mango i papai żel doskonale nawilża i odżywia skórę, pozostawiając ją miękką i gładką. Produkt nie zawiera dwuetanoloaminy, parabenów  co czyni go odpowiednim nawet dla delikatnej skóry. 


Opakowanie: Plastikowa 250ml tubka.
Konsystencja: Galaretowata.
Zapach: Owocowy.
Cena/dostępność: 12zł za opakowanie, do kupienia tutaj.
Moja opinia: Ten żel mieści się w plastikowej butelce o pojemności 250ml. Jest ona przeźroczysta, rzuca się w oczy... ładnie wygląda na półce w łazience ;) Z tyłu opakowania znajdziemy informacje takie jak sposób użycia czy skład produktu. Butelka jest dobrze zrobiona, nie ma problemu z wydobyciem żelu do końca. Zatrzask jest strzelny, łatwo otwiera się go mokrymi dłońmi, ale nie wylewa produktu. Konsystencja ma również pomarańczowy kolor, swoim stanem skupienia przypomina galaretkę- do umycia całego ciała trzeba jej zużyć całkiem sporo więc wpływa to na niską wydajność tego kosmetyku. Zapach jest świetny! Żel pachnie cudownie- aromat jest owocowy, dominują w nim nuty mango. Myjąc się miałam wrażenie, że na ciele pienie jakiś smaczny sok :P Mimo tego, że z tym żelem nie da się wytworzyć zbyt dużej ilości piany- mycie było przyjemne. Kosmetyk dobrze oczyszcza i odświeża skórę a przy tym otula ją pięknym zapachem. Szkoda tylko, że nie utrzymuje się długo na skórze. 


Znacie kosmetyki Anatomicals? Co sądzicie o opakowaniach? :)

Addicted to cosmetics

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach mango <3 Ale co do żeli to kupuje raczej te najtańsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, ogólnie kocham owocowe aromaty :)
      A z tym to już u mnie różnie :)

      Usuń
  2. Opakowanie mi się podoba. Jestem ciekawa zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich opakowania przykuwają wzrok. Woń jest świetna :)

      Usuń
  3. nigdy nie używałam ich kosmetyków ale ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę. Teraz mam wersję różaną- pokazywałam Ci :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Polubiłam go, choć wiesz jak to jest u mnie z żelami.. rzadko sięgam po jeden dwa razy :)

      Usuń
  6. bardzo fajne opakowanie i jestem niezwykle ciekawa zapachu

    OdpowiedzUsuń
  7. również ciekawa jestem jak pachnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam jeszcze kosmetyków Anatomicals, opis producenta... zabójczy :)
    Buziaki Rudasku, udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki, ale kusi od jakiegoś czasu w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego żelu. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam marki ani kosmertyków.

    OdpowiedzUsuń
  12. oo pierwsze słyszę o tej firmie ;) mmm papaja lubię <3 obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam nic z tej firmy, ale ich opakowania bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kompletnie nie miałam z nimi do czynienia. Pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego żelu ogólnie to lubię zapachy kawowe i cytrusowa więc na mango się nie pokuszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Musi pachnieć cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach musi być obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  18. te mango całkowicie mnie skusiło, jeszcze nie miałam nic z tej firmy :)
    oczywiście zostaje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)