Tusz do rzęs Magnetic Look Ultra Volume- Eveline

czwartek, 22 stycznia 2015

Cześć,
Dawno nie było tutaj recenzji żadnego kolorowego kosmetyku- postanowiłam więc to zmienić. Chciałabym Wam przybliżyć dzisiaj tusz, który zaczęłam używać w sierpniu ubiegłego roku. Na początku przeplatałam go z mascarą od Lovely, o której mogłyście czytać tutaj. W momencie, w którym dobiła ona dna, tusz z Eveline stał się codziennym, nieodłącznym elementem mojego makijażu. Ostatnio wrzuciłam go do reklamówki denkowej ;)

Tusz do rzęs Magnetic Look Ultra Volume- Eveline


Od producenta: Rewolucyjna maskara zapewnia natychmiastowy efekt mocno pogrubionych i gęstych rzęs. Innowacyjna formuła tuszu Beauty & Care sprawia, że rzęsy stają się gęste, wyraziste i odpowiednio podkręcone. Wyprofilowana, silikonowa szczoteczka Flexy Brush równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek. Mikrowłoski silikonowe dokładnie rozdzielają rzęsy, zapewniając im spektakularne pogrubienie nawet do 200%. Formuła bogata w pigmenty mineralne, naturalny wosk carnauba oraz kompleks witamin (A, E i F) zapobiega wypadaniu i łamaniu rzęs, pobudzając je do wzrostu. Dzięki zawartości D - pantenolu tusz jest wyjątkowo delikatny dla oczu i nie powoduje podrażnień.Doskonale wzmacnia, odżywia i kondycjonuje rzęsy.

Opakowanie: Plastikowe 10ml.
Konsystencja: Czarna, gęsta maź.
Cena/dostępność: Około 12zł, wszędzie gdzie i Eveline ;)


Moja opinia: Ten tusz mieści się w plastikowym opakowaniu, posiadającym 10ml czarnej wręcz kruczoczarnej mazi. Posiada on silikonową szczoteczkę, która jest dobrze wyprofilowana i nie ma problemu z dotarciem nawet do tych najmniejszych rzęs. Szczoteczka świetnie je rozdziela i dobrze nakłada się nią tusz. Jestem jak najbardziej zadowolona z działania, mascara spełnia moje oczekiwania- po pierwsze kolor: jest kruczoczarny, moje rzęsy są bardzo jasne, dlatego od tego typu produktów wymagam trwałego, głębokiego koloru. Eveline mi to zapewnia. Po drugie- pogrubienie i wydłużenie. Z tym również radzi sobie całkiem dobrze. Tusz się również nie osypuje, używając go przez ponad 5 miesięcy byłam z niego zadowolona. A do reklamówki wrzuciłam go nie dlatego, że zgęstniał czy stracił właściwości- po prostu się skończył. 



Znacie ten tusz? Miałyście z nim styczność? Lubicie kosmetyki Eveline? :)


Addicted to cosmetics

23 komentarze:

  1. Ładny efekt, z tej firmy nie miałam jeszcze tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam, ale całkiem możliwe, że się skuszę. :) Ładne oczko takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczoteczka mi się podoba, przypomina zielony growing lashes Wibo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym powiedziała, że ta ma sporo dłuższe włoski niż Wibo ;)

      Usuń
  4. Ładny, codzienny efekt:) Ja nie miałam jeszcze nic z kosmetyków makijażowych Eveline...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i lubię, niestety- szybko wysechł. Ale efekt dawał świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie lubię i nie polecam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam jeszcze żadnego tuszu z Eveline, ale dwa czekają w kolejce więc być może niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z eveline miałam taką czerwoną maskarę, bardzo ją lubiłam. Ale tej nie znam - niezły naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego tuszu, ale zachęciłaś mnie do jego kupna :) Twoje rzęski wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam go, u mnie daje mocny efekt jak pociągnę rzęsy dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam ten tusz i to dość długo. Dawał zwykły dzienny efekt ale lubiłam go za wygodną szczoteczkę. Pod okiem musiałam używać pudru aby się nie odbijał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, go ale inne tej firmy się u mnie nie sprawdziły niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go bardzo dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda ciekawie, chociaż ja lubię większe pogrubienie na rzęsach;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego tuszu nie znam, ale kosmetyki Eveline bardzo lubię. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)