Szampon + maska do włosów suchych i zniszczonych- Alterra

czwartek, 11 grudnia 2014

Cześć,
Właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że w dzisiejszym poście po raz pierwszy poświęcę uwagę kosmetykom z Alterry. Choć są strasznie popularne, ogólnodostępne... rzadko po nie sięgałam. Kiedyś chciałam kupić szampon w miniaturowej wersji i wybór padł właśnie na A. Polubiłam go tak bardzo, że zdecydowałam się na standardową butelkę, później dokupiłam jeszcze maskę. I to właśnie o tych dwóch produktach chce Wam dzisiaj napisać.

Szampon + maska do włosów suchych i zniszczonych- Alterra


Od producenta: Do produkcji szamponu nawilżającego zastosowano specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości: wartościowa kompozycja pielęgnacyjna z wyciągami z aloesu, granatu i kwiatów akacji pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii. 

Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości:
wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu*, granatu* i kwiatów akacji* dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.
*z kontrolowanej biologicznej uprawy.



Opakowanie: Plastikowe butelki.
Konsystencja: Gęsta galaretka- szampon, gęsta maska.
Zapach: Słodki.
Cena/dostępność: Szampon- 9,49zł a maska 9,69zł (często są na promocji), Rossman.
Moja opinia: Oba kosmetyki mieszczą się w plastikowych biało-czerwonych tubkach. Szampon ma 200ml z kolei maska 150ml pojemności. Oba produkty są zamknięte w takich opakowaniach, z których bez problemu możemy wydobyć kosmetyk do końca. Z tyłu czekają na nas wszystkie potrzebne informacje- sposób użycia, skład. Szampon ma lekko galaretowatą konsystencję, jest bezbarwny, gęsty- niestety nie pieni się zbyt obficie, dlatego trzeba go całkiem sporo zużyć przy jednym myciu. Maska ma mleczny kolor, również zachwyca gęstością. Zapach w obu produktach jest identyczny niby słodki, ale ma w sobie lekko kwaśną nutę. Podoba mi się a co więcej utrzymuje się całkiem długo na włosach. Bardzo polubiłam oba produkty- szampon świetnie oczyszcza włosy, dobrze zmywa cały brud jak i oleje i inne specyfiki do pielęgnacji włosów. Sięgam po niego zawsze wtedy gdy nie mam ochoty nakładać już żadnych innych odżywek... on sam radzi sobie doskonale. Włosy po użyciu są miękkie w dotyku, łatwo się rozczesują. A z maską... to już- poezja :) Choć i jej muszę nałożyć na włosy całkiem sporo, żeby zobaczyć zadowalający efekt. Nakładam ją na jakieś 5-10minut, gdy włosy wyschną- rozczesywanie jest jeszcze prostsze niż po użyciu samego szamponu. Niesamowicie zmiękcza i wygładza moje pasma.


Jedno jest pewne... wrócę do tego duetu. Działa na moje włosy bardzo dobrze a i cena jest zadowalająca :)

Znacie te produkty?

Addicted to cosmetics

19 komentarzy:

  1. miałam szampon z morelowej wersji i lubiłam bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych nie znam, miałam żel i nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. Jednak nie jestem zrażona do tej marki i chcę poznać inne oferowane przez nią produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam, ale nigdy nie mialam okazji używać. Niewykluczone, że sięgnę pomten duet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam ani szamponu ani maski z tej serii zawsze kupowałam tylko odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam tego szamponu i byłam nim zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie polubiłam się z tym duetem :) Ale cieszę się, że Tobie odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szamponu nie znam ale maska na moich włosach szału nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ich osobiście nie miałam, ale moja siostra regularnie zużywa

    OdpowiedzUsuń
  9. Całe wieki nic z tej firmy nie miałam ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam maskę i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś odżywkę z tek serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię odżywkę z tej serii :) szamponu nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. znam zarówno szampon i maskę i na mnie również działają super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ten szampon sprawdził się na tyle średnio, że nie skusiłam się ponownie na niego, a maskę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam wg nic od Alterry, ale ten duet bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam, ale nie używałam. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)