Listopadowe denko!

czwartek, 4 grudnia 2014

Cześć,
Dziś pora na przedstawienie kosmetyków, które sięgnęły dna w listopadzie. Co prawda z małym opóźnieniem, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie ;)

Swoją drogą są to już dwudzieste pierwsze zużycia, które prezentuje na łamach tego bloga.  Polubiłam wrzucanie pustych opakowań do reklamówki.


Tak wygląda moja cała listopadowa gromada. Do denka załapało się też trochę kolorówki więc ogólnie jestem zadowolona bo jak większość z Was, ja też mam problemy z jej wykończaniem.


1/2.Szampon + odżywka objętość i wzmocnienie Pat&Rub. RECENZJA
Kupię ponownie: NIE

3. Szampon do włosów farbowanych Agafii. RECENZJA
Kupię ponownie: NIE


4. Kremowy żel pod prysznic Luksja. RECENZJA
Kupię ponownie: TAK

5.Żel pod prysznic poprawiający nastrój gruszka i trawa cytrynowa Love 2MIX Organic.
Byłabym skłonna polemizowac z tym czy faktycznie poprawia nastrój. Recenzja już napisana, będzie na dniach ;)
Kupię ponownie: NIE

6.Olejek do kąpieli Farmona.
Znalazł się w ostatnich hitach. KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM!
Kupię ponownie: TAK


7.Krem intensywnie nawilżający Bandi. 
Miniaturka z ShinyBoxa. Polubiłam go. Fajnie i długotrwale nawilżał.
Kupię ponownie: TAK

8.Orzeźwiający balsam do dłoni Pat&Rub. RECENZJA (wersji hipoalergicznej)
Kupię ponownie: TAK

9.Dezodorant Dove.
Lubię ich produkty. Lubię, lubię.
Kupię ponownie: TAK


10.Puder Affinimat Maybelline. RECENZJA (wersja prasowana:D)
Kupię ponownie: TAK

11.Tusz do rzęs Mega effects Avon. RECENZJA
Kupię ponownie: NIE

12.Mascara Lovely. RECENZJA
Kupię ponownie: TAK

13.Róż do policzków Bell.
Nic specjalnego.
Kupię ponownie: NIE

14.BB Soraya. RECENZJA
Kupię ponownie: TAK


15.Perfumy FM.
Zawsze wracam do ich zapachów, zmieniam tylko warianty.
Kupię ponownie: TAK

16.Płatki Carea.
Do nich również wracam... zawsze.
Kupię ponownie: TAK

I to by było na tyle. Jak tam Wasze listopadowe denka? Znacie, któryś z moich zużytych w tym miesiącu produktów? 

Addicted to cosmetics

27 komentarzy:

  1. Ja ten szampon Agafii uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super denko :) Miałam tusz Avon i na początku podobał mi się efekt, ale wysechł w ekspresowym tempie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko ;) Afinimat jest b fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem strasznie ciekawa zapachu tego olejku do kąpieli:)
    fajne denko:*

    OdpowiedzUsuń
  5. tusz uwielbiam ten! :)
    a dove dyzia mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzę swój ulubiony krem BB ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten tusz z avonu jest straszny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten żel z Luksji:)♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten krem Bandi i dezodorant z Dove, również je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam dezodorant Dove, ale wersje ogórkową i bardzo mi się podobał :) Ogólnie to z Dove lubię kosmetyki tylko z tej wersji ogórkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. BB Soraya bardzo mnie zaciekawił, już biorę się za czytanie recenzji

    OdpowiedzUsuń
  12. tez zdenkowałam w tym miesiacu tusz Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  13. żele Luksji cudnie pachną, dawno nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie średnio w listopadzie, Tobie gratuluję! zapachy fm też bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. z tego znam tusz z Avonu i Lovely, oba lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Od jakiegoś czasu czaję się na firmę Love 2MIX Organic ale teraz się waham :P.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam jedynie puder ale w sumie jestem średnio zadowolona ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. maskarę Lovely bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne denko, miałam tylko olejek Farmona -cudowny :D:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo wydenkowanych, gratuluje :) Zadnego z Twoich produktow nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dezodorant dove, żel pod prysznic z luksji i tusz do rzes to moi ulubieńcy ostatnich czasów ! :)
    teszty kosmetyków nie używalam chyba no poza płatkami, które też lubię
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Płatki Carea są dla mnie numerem 1:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję tylu zużyć. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem bardzo ciekawa zapachów z FM :) Lubię tę serię kosmetyków z Sorai.

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)