Nawilżający krem do stóp- Balea

piątek, 20 czerwca 2014

Cześć,
Tak przeglądam swoje stare recenzje i zauważyłam, że dziś po raz pierwszy od istnienia bloga napiszę Wam o kremie do stóp. Jestem leniwaaaa...bardzo! Wiecie o tym doskonale ;) Jestem pewna, że to spowodowało, że na blogu brak takich produktów. Nie chce mi się smarować no to nie ma o czym pisać... Bohater dzisiejszego postu wpadł w moje łapki w lipcu 2013 roku! Pamiętam jak strasznie cieszyłam się z jego wygranej.

Nawilżający krem do stóp- Balea


Od producenta: Nawilżający krem-balsam do stóp. Jego zadaniem jest nawilżanie, regeneracja i odbudowa skóry. W skład balsamu wchodzą olejki nawilżające oraz witaminy.

Opakowanie: 100ml tubka.
Konsystencja: Tłusta, gęsta.
Zapach: Delikatny.
Cena/dostępność: Niecałe 8/7zł do kupienia w DM, lub drogeriach zawierających niemieckie kosmetyki.
Moja opinia: Krem mieści się w 100ml tubce. Jest ona wygodna, poręczna. Krem łatwo wydobywa się z opakowania. Na pierwszy rzut oka może się wydawać rzadki, ale w rzeczywistości jest naprawdę gęsty, tłusty co pozwoliło mi go bardzo długo używać. Zapach jest delikatny, utrzymuje się na skórze jeszcze kilka chwil po dokładnym rozsmarowaniu. Czas wchłaniania jest oczywiście zależny od nałożonej ilości produktu, nie jest to jednak zbyt długo więc jestem zadowolona. Najbardziej zadowolona jestem jednak z działania, które zasługuje na pochwałę! Krem cudownie nawilża stopy, pozostawia je przyjemne w dotyku. Stosuję go zawsze po wykonaniu peelingu nóżek i efekt jest naprawdę wspaniały...


Pamiętam jak pokazałam swoją wygraną na FB, i któraś z Was napisała, że ten krem jest wspaniały... nie kłamała! :)

Addicted to cosmetics

22 komentarze:

  1. No to świetnie jak się sprawdził i jeszcze na dodatek działa

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że okazał się tak mocno nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to sie czuję jakbym w ogóle o stopy nie dbała, czas się za nie wziąć. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. do kremów do stóp mam średnie podejście,jakoś leniwa jestem w tej kwestii :P

    OdpowiedzUsuń
  5. moim absolutnym hitem w dziedzinie pielęgnacji stóp jest regenerująca maseczka do stóp Feet Up Advanced Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy. Dobrze wiedzieć, że jest warty uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam wcześniej o kosmetykach do stóp Balei, ale jestem bardzo ciekawa, zwłaszcza, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do stóp najczęściej używam kosmetyków Avon, bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny kosmetyk Balei godny uwagi :) Chętnie bym go kiedyś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się w niego zaopatrzyć jak będę miała w pobliżu DM :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy, a to nigdy w życiu nie miałam problemów ze skórą na ciele, aż tu nagle - odciski na stopach! Pierwszy raz przez kilka miesięcy chodziłam cały czas w botkach na obcasach aż w końcu zrobiło mi się coś na rodzaj odcisków. Teraz już tylko moczenie i środek z apteki... Będę musiała zaopatrzyć się w jakiś krem do stóp, może w Czechach go dopadnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba jestem jeszcze bardziej leniwa niż Ty :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. oo czegoś takiego szukam, muszę go dorwac

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się ostatnio ogarnęłam i nakładam krem codziennie ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że nie tylko ja zapominam o pielęgnacji stóp;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że się sprawdził ja niestety nie mam dostępu do produktów Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chetnie bym wyprobowala,jednak nie mam dostepu do Balei

    OdpowiedzUsuń
  18. nie uzywałam nigdy ale właśnie się przymierzam i nie wiem na który się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego jeszcze nie mialam, musze sprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dawna używam różowej wersji z 10% urea i też jestem zadowolona :) z pewnością kiedyś spróbuję również tej wersji, chociażby dla porównania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. hy ja obecnie mam przed chwilą testowałam eveline -Extra Soft i skóra jest mięka i jest ok wiec ;]Zapraszam też do mnie http://loveclaudiaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też nie za często używam kremów do stóp, ale pracuję nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)