Sól do stóp- Balea

piątek, 16 sierpnia 2013

Cześć,
Od dziś,aż do wtorku będą pojawiały się posty napisane wcześniej, w wolnej chwili...  Dziś przyjeżdża do mnie Lena, którą poznałam właśnie dzięki blogowaniu ;) O takiej porze już na pewno jesteśmy razem ;)

Balea Fuss, Fuss Vital-Bad! Czyli o soli do kąpieli stóp.
Od producenta: 
Opakowanie: Duże, 450g.
Konsystencja: Jaka konsystencja ;) Drobinki.
Zapach: Świeży, mocny.
Cena/dostępność: Z dostępnością trochę ciężko...cena oscyluje w granicach 10zł.
Moja opinia: Miałam już małą saszetkę do stóp od Balei, spisała się rewelacyjnie. Zresztą poświęciłam jej nawet osobny post. Ta sól z kolei mieści się w dużym, 450g opakowaniu. Zakrętka jest mocna, produkt się nie wysypuje. Drobinki są wymieszane hm.. z piaskiem? :D Z piaskiem koloru białego ;) Ogólnie wszystko jest malutkie, drobniutkie, choć czasem można trafić na większe, bardziej złączone kulki. Zapach po odkręceniu jest bardzo mocny, świeży, rześki. Nie wiem co przypomina... po rozpuszczeniu soli z wodą staje się trochę bardziej delikatny, nie mniej jednak otula moje stopy swoją przyjemną wonią. Nigdy nie przepadałam za takim moczeniem stóp. Po poznaniu jednak tych preparatów, moczę je minimum co drugi dzień. Opakowanie już się kończy, więc staram się je oszczędzać :D (kolejne dopiero we wrześniu;)) pomaga mi w tym fakt,że wystarczy niewielka ilość nawet taka jak na zdjęciu do zapełnienia całej miski. Sól wytwarza lekką pianę, moje nogi po takiej kąpieli są odprężone, zrelaksowane, wręcz dodaje mi energii.

Zdecydowanie HIT! Zdecydowanie jeden z KWC.

Szkoda,że tak słabo dostępny...

6/6

Miałyście ją może? Nie pytam czy ją kochacie, bo kochacie na pewno ;)

Addicted to cosmetics



26 komentarzy:

  1. bardzo lubię dodawać sobie sól do kapieli stop, z balea jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę powrócić do takich kapieli po od baaardzo dawna ich nie robiłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie miałam ,ale wychodzi na to ,że powinnam skoro taka super;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za solami do stóp, więc pewnie nie zwróciłabym na nią uwagi, ale po twojej recenzji jest szansa, że po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do złudzenia przypomina mi opakowanie Fusswohl z Rossmanna, niemal identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tej soli, szkoda,że te kosmetyki są tak słabo dostępne, a tyle dobrego już o nich słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. drobniutka sól, lubię świeże zapachy

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo nie miałam, ale muszę "zamówić" u mojego M ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam i teraz wiem że mam czego żałować!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w ogole nigdy jakos nie zwracalam na ten produkt uwagi- teraz wiem ze musze nastepnymj razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusiłabym się na taką sól bo jestem uzależniona od nich :) Do tej pory najchętniej sięgam po Flos-lek i Farmonę, ale z racji problemu z dostępem szukam nowych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi do stóp wystarczy zwykłe mydełko. nie jestem w tej kwestii wymagająca....

    OdpowiedzUsuń
  13. W ogóle ta Balea to ostatnio podbija wszystkie serca:) Ostatnio dostałam dwa kosmetyki tej firmy i też jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie szkoda,że są tak słabo dostępne:( bardzo chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam, ale zacheciłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jakoś nie przepadam za takim moczeniem stópek, zazwyczaj nie mam czasu, ale może spróbuję i tak jak Ty się przekonam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie jest bardziej dostępna u nas, bo zapewne bym się skusiła :)
    Może kiedyś jakbym się zdecydowała na zamówienie to będe o niej pamiętac :D

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że te kosemtyki sa tak słabo dostępne ..

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie miałam nic z Balei ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałabym chciała, chciałabym chciała ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzadko używam soli do stóp, ale skoro ta jest taka świetna, to chętnie bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam i wstyd się przyznać ale też nie słyszałam o niej ;/ czas nadrobić kosmetyczne braki :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mialam...ale uwiebilam wszystkie sole i inne ulepszacze kapielowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę ten produkt, pewnie dlatego że tak słabo jest dostępna... Ja ostatnio używam sól do zmęczonych stóp BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie, ta sól jest boska <3
    Bardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)