Żel pod prysznic wiśnia&migdały- Balea

piątek, 12 kwietnia 2013

Hej;)
Ten weekend będzie udany, zdecydowanie :P

Dziś przygotowałam dla Was recenzję żelu pod prysznic o zapachu wiśniowo-migdałowym, popularnej wśród blogerek firmy Balea, nasza Ania, też dziś o nim pisała. Zerknijcie i spójrzczie czy moja opinia jest choć trochę podobna do jej ;)

 Nie szprecham po niemiecku, więc się nie wypowiem :D


300 ml produktu jest zamknięte w poręcznej butelce. Z zatrzaskiem,który łatwo otwiera się nawet mokrymi dłońmi.


Nie jest specjalnie gęsta, nie zawaham się nawet użyć słowa lejąca.

Fenomenalny! Bardzo przyjemny, słodki.

Około 6/7 zł, można go kupić w DM/internecie.

Kosmetyki marki Balea, to produkty, których byłam bardzo ciekawa. Niestety nie mam do nich dostępu, więc jedynym wyjściem dla mnie są zakupy przez internet. Gdy udało mi się zdobyć ten żel z wymianki, pomijając ideę denkowania od razu zaczęłam go używać. Buteleczka jest całkiem przyjemna, oczywiście z niemieckimi napisami, o dosyć barwnej szacie graficznej. Nawet osoby, które "nie szprechają" domyślą się czym pachnie produkt. Konsystencja jest całkiem w porządku, niezbyt gęsta, raczej wodnista, lejąca, rzadka, łatwo rozprowadza się na skórze no i co najważniejsze doskonale pieni. Zapach? To chyba największy plus tego produktu, jest po prostu fantastyczny. Słodkie a zarazem orzeźwiające połączenie migdałów i wiśni to coś idealnego dla mnie. Woń utrzymuje się zarazem długo na skórze, jak i wypełnia się nią cała łazienka. Preparat dobrze myje moją skórę, nie wysusza, nie uczulił mnie. Reasumując żel po niewielkiej cenie, który warto mieć w swojej łazience ;)

6/6 :) 


Które produkty Balei miałyście okazję testować?

50 komentarzy:

  1. Niestety nie miałam okazji jeszcze testować produktów z DM, ale bardzo mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nic nie miałam z tej marki
    szkoda, że nie mam do niej dostępu

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie miałam jeszcze nic tej firmy;(

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie też takie słodkości! A weź, teeeż chce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja póki co ma jeden żel pod prysznic, ale już teraz wiem, że nie ostatni. Na szczęście DM mam pod nosem ;D
    Ta seria ciasteczkowa w ogóle nie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. za ten apach wiele bym dała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, dla mnie nowość. :D
    Ocena zdecydowanie zachęcająca. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kupię sobie kiedyś. :D
      Jak mi dasz namiary. ;D

      Usuń
  8. Ten żel czeka u mnie na swoją kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam obie opinie i na pewno ten żel znajdzie się na mojej liście zakupów :)
    Ja na święta od M dostałam moje pierwsze kosmetyki Balei ( Peeling do ciała indyjska herbata Chai i wanilia oraz Balsam do ciała Mango) i jestem nimi zachwycona, zwłaszcza peelingiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie nie był ładnym zapachem ten żel dlatego go wydałam. Mam żel z Balea o zapachu czekolady z figa ten już ładniej pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nie miałam nic z Balei :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że nie są dostępne w polsce produkty tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ajć chciałabym coś z Balea :) muszą mieć cudowne zapachy te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziś chyba Dzień Balea a nie Dzień Czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety jeszcze nie miałam okazji używać produktów marki Balea, ale połączenie wiśni i migdałów musi cudownie pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nic nie używałam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  17. wydaje się ciekawy :-)
    mam nadzieję, że uda mi się kiedyś zdobyć coś z tej firmy, bo wiele o niej czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ta firmę! Wszystkie ich rzeczy przepięknie pachną i są do tego bardzo tanie :) Obecnie mam żel pod prysznic, który pachnie kokosem i szampon który pachnie maliną ♥ Bardzo polecam :)

    http://zuki-berlin.blogspot.com/
    Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej ojej nie powinnaś takich cudowności pokazywać, szczególnie że nie są one u nas dostępne :( :( Skusiłabym się na niego w sekundzie, na pewno znalazłby się od razu w moim koszyku. Świetny design opakowania i pewnie boski zapach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Baby, przestańcie kusić, bo ta balea już mi z głowy nie wychodzi! :o

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ ja bym chciała coś z Balei... ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny :) lubię owocowe żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie bym kupiła coś z Balea, jak na razie nie miałam nic :(

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam! sama dzisiaj pisałam o Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. alez chciałabym nawąchać się tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcę go *_* Szkoda, że nie mam dostępu do ich kosmetyków .. ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie kosmetyk-nowość! hmmm skuszę się na zakup jego w przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj jak będę w Niemczech muszę poszukać sobie coś z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale wiele blogerek ją zachwala :) ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale smakowity ten żel :) Kochana, kusisz :**

    OdpowiedzUsuń
  31. Stała pozycja na mojej chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mm ciekawe czy dobry jest ; )

    zapraszam w wolnej chwili do mnie :

    http://vizualny-swiat.blogspot.com/

    Obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieje że kiedyś one będą dostępne w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jejkuuu uwielbiam ich kosmetyki ale tylko na allegro je mozna zamawiac, albo prosic kogos zeby przywiózł do nas.... szkoda bo sa swietne:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że tej firmy nie ma w Polsce, no poza allegro :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe jak pachnie, ja raczej go nie kupie z uwagi na to, ze nie zamawiam zazwyczaj rzeczy przez neta ;d p.s obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  37. Dosłownie przed 2 minutami przeczytałam opinię Ani:P
    Dziewczyny nie kuście mnie tak!
    Dobra- niedługo zamawiam go:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio się zastanawiałam czy go kupić kiedy byłam w Opolu i trafiłam na stoisko z niemiecką chemią.

    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Kosmetyki z Balea zazwyczaj ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kurza melodia no kupię w końcu....z każdej strony chwalą i kuszą....kupię!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapach musi być rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam zapach migdałów! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. ale ty mnie zachęcasz tymi produktami :D uwielbiam gdy długo moja skóra pachnie ;) oczywiście czymś ładnym :D
    Mmmm nic tylko wąhać i wąhać :D
    Jak byś coś chciała to moge ci tu zakupić u mnie i wysłac, zapewne wyjdzie Cie taniej :)
    Tylko nie mam wszystkiego :/

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)