Pomadka Madame L'ambre- 11

poniedziałek, 18 marca 2013

Hej,

Dziś przygotowałam dla Was recenzję pomadki Madame L'ambre w odcieniu nr11, jest to produkt, który otrzymałam jeszcze na spotkaniu blogerek w Suchej Beskidzkiej.
Zdaje mi się,że ów firma zdobywa coraz to większe zainteresowanie, choćby wśród blogerek, wszędzie głośno o ich produktach.Czy tylko przez te piękne opakowania?


 Kolekcja pomadek w wielu odcieniach ułatwia dopasowanie odpowiedniego koloru do każdego stroju,okazji i nastroju. Pomadki Madame LAMBRE są nie tylko ozdobą makijażu, ponieważ dodatkowo dbają o regenerację Twoich ust. Oligopeptydy oraz witaminy A,E i F zawarte w recepturze pomadki Madame Lambre, delikatnie pielęgnują, modelują i wygładzają usta wychwytując wolne rodniki. Składniki pomadki stanowią dodatkową ochronę wrażliwego naskórka, zapobiegając starzeniu się skóry,chroniąc usta przed negatywnym wpływem promieni słonecznych.


Piękne, wykwintne, zdobione elementami kwiatowymi.


Wystarczy nałożyć jedną warstwę pomadki na usta.

Jest lekko perfumowany, utrzymuje się około dwóch godzin.



17 zł/4 g




Z reguły nie używam szminek, wolę błyszczyki. Z racji jednak tego,że ostatnio do mojej kosmetyczki wpadło kilka takich perełek, nie mogłam chociaż ich nie spróbować. Ów pomadka przypadła mi do gustu od razu, gdy pierwszy raz na nią spojrzałam. Śliczne opakowanie, które dodatkowo zdobi produkt zawładnęło moim sercem. A do tego sam kolor pomadki, piękny troszkę ciemniejszy odcień, który w zetknięciu z ustami wypada znakomicie. Również woń szminki, to jej kolejne zaleta. Zapach nie jest chemiczny, jak w wielu takich produktach, przeciwnie, jest przyjemny, delikatny. Nietykana szminka, utrzymuje się na ustach około trzech godzin. Bardzo dobrze nawilża usta, nie podkreśla skórek, no i prezentuje się doskonale:)

 Dostaje 6/6! Jak Wasze doświadczenia z produktami tej marki?

71 komentarzy:

  1. też lubię te szmineczki, mają sliczne kolory i te opakowania! Bajeczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny kolorek szminki :) lubie MADAME LAMBRE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ustach wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się opakowanie, jest śliczne:) Może kiedyś spróbuję, choć nie przepadam za pomadkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak opakowanie jest świetne co do koloru to jest ciekawy ale mnie nie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor :))) gdybym miała Hebe w pobliżu kupiłabym sobie jakiś jaśniejszy bo póki co mam tylko ta intensywną czerwień

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, u mnie obecnie 1 pomadka, reszta to błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi sie opakowanie najbardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie się prezentuje na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne opakowanie i kolor :)

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolorek i słodkie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam kilka rzeczy z tej firmy, ale akurat nie taką szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam szminkę z tej marki i też ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor rewelacyjny :-) Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy. Pomadki mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna! i widzę że ma dobrą pigmentację :)
    jednak dla siebie widziałabym inny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle nie tylko opakowanie ładne, ale też działa.

    OdpowiedzUsuń
  18. mam tą szminkę w kolorze nr 10 :)
    również jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię taki odcień różu śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie się prezentuje :)
    Kolor ma piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam sie w tym kolorze! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor zupełnie nie dla mnie :) ale firma faktycznie coraz bardziej popularna i do tego produkty tej firmy mają bardzo ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie próbowałam produktów tej marki:) ale prezentuje się bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. jakiś taki nie mój kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kolor, taki delikatnie stonowany, pięknie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy. Ale kolorek ma cudowny! :) i ten delikatny brokacik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwialbiam szminki, zawsze zbieram po rodzinie, komu się nie podobają i w życiu nie kupiłam sobie ani jednej! Każdą dostałam, kocham te matowe, bez brokatu i planuję dokupić bezbarwny błyszczyk do ich podkreślania. Twoja szminka ma boskie pakowanie! Super się taką malowac w tłumie czy na imprezie, każdy ją zapamięta

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudne opakowanie :D Kolor nie mój ale wygląda na fajną pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wygląda na ustach ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach te ich opakowania... oczy ciężko oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne opakowanie:) kolor również:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo ten kolorek mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  35. ja swoją jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny kolor, ja mam czerwoną, ale jeszcze czeka w kolejce do testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. te opakowania sa cudne, ale kolorek nie moj..

    OdpowiedzUsuń
  38. co prawda nie mój kolorek, ale bardzo ładnie się prezentuje, a do tego fantastyczna jakość jak wynika z Twojej opinii, chyba zaczaję się na czerrrrwoną :d

    OdpowiedzUsuń
  39. u nas w Hebe chyba już nie ma Madame. Piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Doświadczeń z ich kosmetkiami nie mam, ale kolor i opakowanie szminki są - rewelacja!:))

    OdpowiedzUsuń
  41. jestem pod wrażeniem tego bloga! Super fotki, super komentarze, ocena produktów! Będę tu częściej zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam opakowania tych kosmetyków ;) A kolor pomadki ładny, choć nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna! Kolor w sam raz na wiosnę:)))

    OdpowiedzUsuń
  44. swietna jest ! i kolor rowniez mi bardzo przypadl do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. odpowiada mi kolor i opakowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  46. JA nic z tej firmy nie mialam...ale kolorek ekstra :)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Opakowanie zdecydowanie przyciąga... :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie dość, że opakowanie cudowne, to jeszcze świetny produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaki ta pomadka ma nr odcienia? :)

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)