II SPOTKANIE BLOGEREK- DOŁĄCZ DO NAS!

poniedziałek, 25 marca 2013


Wiem,wiem- banner nie jest pierwsza klasa :D Zachęcam Was jednak do zamieszczania go na swoich blogach(wraz z linkiem do tego wpisu)
Zapraszam Was serdecznie na kolejne spotkanie blogerek... tym razem w Krakowie
11.05.2013(SOBOTA) o godzinie 13:00.
Dla przypomnienia- I spotkanie...

Macie czas na zapisy do 27.03, chyba że zabraknie osób, to zapisy po prostu przedłużę ;)

Zgłoszenia i pytania: kornelia.wlosiak@gmail.com
(Imię i nazwisko+ adres bloga, w temacie wpisujcie np. "Spotkanie blogerek")
NIE PRZYJMUJĘ ZGŁOSZEŃ W KOMENTARZACH.


*Miejscówa nie jest w 100% pewna,ale mam nadzieję,że nic się nie zmieni 





LISTA ZAMKNIĘTA.

65 komentarzy:

  1. Ja chce! Ja! :D
    Przyjechałabym z Katowic, więc jakby się znalazła jakaś dobra duszyczka, która by mnie odebrała z dworca, to byłoby super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko da się załatwić :)

      Usuń
    2. jak będziesz potrzebować, to się odezwij, chętnie Cię odbiorę :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. ;p Kurczę szkoda ze mieszkam tak daleko bo w lublinie xd No ale cóż udanego spotkania ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. O może i ja bym przyjechała z Częstochowy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja z Katowic, to jakby się nam udało zakwalifikować, to byś mnie może zgarnęła po drodze :P

      Usuń
    2. pamiętajcie o wysyłaniu zgłoszeń :)

      Usuń
    3. o, a ja też z Częstochowy :) Można by tak razem :)

      Usuń
  4. Szkoda, że nie jest Warszawie.. :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buuuu i co ja mam zrobić! Całą Polskę przejechać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Już piszę emaila :P Akurat sobota wolna między maturami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym przyjechała, ale do Krakowa mam troszkę drogi z Gdańska :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Buuu!!! 11 maja to ja na wybrzeżu rządzić zamierzam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda , że tak daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że tak daleko od Poznania ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy ktoś w końcu zrobi spotkanie blogerek koło Gdańska :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Do Krakowa daleko nie mam, ale pewnie będę jeszcze powtarzać materiał do matury :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia kochane!
    Ależ Wam zazdroszczę spotkania na żywo i poplotkowania w miłym towarzystwie :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie skorzystam, brak czasu na jakikolwiek wypad. Tak czy siak... Miłego spotkania!
    Pozdrawiam.
    Lamorell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę spotkanka :) niestety mam zbyt daleko do Krakowa...

    OdpowiedzUsuń
  16. akurat na początku maja wyprowadzam się z Krakowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że nie mogę, miłej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też po drodze nie jest :( No i matury:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Widz, że tu się nieźle rozkręca biznesik :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mam pecha :( do Krk mam tylko z godzinkę, ale akurat wtedy matury są :(

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas było w sobotę - było genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. również wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wysłałam :) ale się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurczę, gdybym tylko znalazła troszkę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo super, muszę sprawdzić czy mam wtedy wolne :-D

    OdpowiedzUsuń
  26. A może i ja zrobiłabym sobie wycieczkę do Krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj szkoda, ze w sumie daleko mieszkam od Krakowa...ale w przyslosci chetnie zawitam na jakies krakowskie spotkanko :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. wpisałam się już wczoraj:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że nie po drodze mi do Krakowa ;/.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłosiłam się i wstawiłam wiadomość na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj chętnych nie zabraknie;) Już dziś życzę udanego spotkania:):*

    OdpowiedzUsuń
  32. Wysłałam, mam nadzieję, że znów się zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurczę bardzo chętnie bym się pojawiła, ale do Krakowa mam spory kawałek :(
    Życzę Wam udanego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  34. cute blog dear :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  35. Bawcie się dobrze :)
    Szkoda, że mam do was tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurcze szkoda, że wszystkie spotkania są tak oddalone od mojego miasta bo z chęcią pojechałabym poznać inne blogerki ale Wy bawcie się dobrze i czekam na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ahhh, szkoda, że tak daleko;/ Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj chyba za późno się dowiedziałam o spotkaniu. Chętnie bym przyjechała, jestem nie daleko od Was.

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.

denko (106) nowości (147)